Tradycyjny kontakt z partnerami biznesowymi (dostawcami, pośrednikami, itp.) opiera się zwykle na tysiącach dokumentów, setkach tabel w Excelu oraz dziesiątkach plików Access. Przeglądanie mnóstwa plików i odszukiwanie umów, faktur oraz pozostałej dokumentacji pochłania mnóstwo czasu i może wpłynąć niekorzystnie na relacje z kontrahentami, opóźniając realizację zamówień.
Powstające na indywidualne zamówienie rozwiązania, usprawniają procesy sprzedażowe na każdym etapie – począwszy od złożenia zamówienia, a skończywszy na zakończeniu transakcji. Dla firm działających w segmencie B2B oznacza to sprawniejszą organizację pracy oraz polepszenie relacji z partnerami.
Nasze rozwiązania B2B dostępne są w formie zintegrowanej aplikacji, która pozwala zarządzać wszystkimi kontaktami i zamówieniami z jednego miejsca. W pełni dopasowane do potrzeb i oczekiwań konkretnych firm, silnie wpływają na poprawę komunikacji z partnerami biznesowymi na każdym etapie współpracy.
Oferowane przez nas rozwiązania B2B mogą działać w chmurze, zapewniając szybki dostęp do informacji oraz gwarantując bezpieczeństwo gromadzonych danych.
Rzeźnicza 28-31, p.3
50-130 Wrocław
NIP: 754-281-41-16
REGON: 160141920
8.00 – 18.00
Tel. (+48) 500-26-36-39
E-mail: biuro@lobosolutions.pl