Integracje B2B

Tradycyjny kontakt z partnerami biznesowymi (dostawcami, pośrednikami, itp.) opiera się zwykle na tysiącach dokumentów, setkach tabel w Excelu oraz dziesiątkach plików Access. Przeglądanie mnóstwa plików i odszukiwanie umów, faktur oraz pozostałej dokumentacji pochłania mnóstwo czasu i może wpłynąć niekorzystnie na relacje z kontrahentami, opóźniając realizację zamówień.

Z proponowanego przez nas dedykowanego oprogramowania korzysta wiele firm z sektora B2B.

Powstające na indywidualne zamówienie rozwiązania, usprawniają procesy sprzedażowe na każdym etapie – począwszy od złożenia zamówienia, a skończywszy na zakończeniu transakcji. Dla firm działających w segmencie B2B oznacza to sprawniejszą organizację pracy oraz polepszenie relacji z partnerami.

Tworzone przez nas rozwiązania B2B pozwalają na:

  1. większą automatyzację procesów sprzedażowych,
  2. sprawny obieg dokumentów,
  3. wydajniejsze zarządzanie kontaktami,
  4. efektywniejsze planowanie zamówień.

Nasze rozwiązania B2B dostępne są w formie zintegrowanej aplikacji, która pozwala zarządzać wszystkimi kontaktami i zamówieniami z jednego miejsca. W pełni dopasowane do potrzeb i oczekiwań konkretnych firm, silnie wpływają na poprawę komunikacji z partnerami biznesowymi na każdym etapie współpracy.

Oferowane przez nas rozwiązania B2B mogą działać w chmurze, zapewniając szybki dostęp do informacji oraz gwarantując bezpieczeństwo gromadzonych danych.

lobo solution

Rzeźnicza 28-31, p.3
50-130 Wrocław

NIP: 754-281-41-16
REGON: 160141920

godziny otwarcia

8.00 – 18.00

social media