Klient: Digital Trading
Dla naszego brytyjskiego Klienta stworzyliśmy prosty i intuicyjny w obsłudze system do rejestracji handlu nieruchomościami.
Aplikacja umożliwia tworzenie planów sprzedażowych, rejestrowanie ofert oraz umów. Dzięki modułowi raportów możliwe jest śledzenie na bieżąco postępów prac oraz stanu realizacji planów. Duża elastyczność, szybkość działania oraz wygoda korzystania.
Klient: Verta
Dostarczyliśmy intuicyjny i wygodny w obsłudze konfigurator do samodzielnego projektowanego mebli na stronie www. Główne cechy to wygodna obsługa, szeroki wahlarz konfiguracji oraz przejrzysty interfejs. Za pomocą myszki możliwe jest płynne przesuwanie kolumn, półek oraz wstawianie elementów dodatkowych takich jak szuflady czy drzwi. Ponadto możliwe jest tworzenia nietypowych rozwiązań ze skosami.
Klient: Digital Trading
Celem projektu było usprawnienie pracy przedstawicieli firmy posiadającej salony łazienek na terenie Wielkiej Brytanii. Specyfika działania firmy zadecydowało o konieczności stworzenia dedykowanego rozwiązania obejmującego zasięgiem prawie 300 placówek. Oprócz wersji WWW służącej do zarządzania treścią, powstało rozwiązanie na tablety iPad z funkcją obsługi bez dostępu do Internetu. W każdym miejscu przedstawiciel posiadał dostęp do niezbędnych informacji z możliwością ich synchronizacji po uzyskaniu dostępu do sieci.
Klient: Alphatex
Zastąpiliśmy 3 niezależne systemy jedną wydajną aplikacją zapewniającą obsługę wszystkich procesów w firmie: zamówienia, produkcję oraz logistykę. Podejmowanie właściwych decyzji biznesowych wspiera rozbudowany moduł eksportu danych z obsługą Excel, PDF oraz Word. Wykorzystanie technologii webowych umożliwia dostęp do danych z dowolnego miejsca na świecie, a przyjazny interfejs użytkownika sprzyja wydajnej pracy. Infrastruktura oparta jest na bezpiecznej chmurze Microsoft Azure co zapewnia wysoką niezawodność i skalowalność w przyszłości.
Klient: Medinet Sp. z o.o.
Projekt realizowaliśmy dla naszego długoletniego klienta działającego w branży medycznej zajmującego się dostarczaniem rozwiązań IT na potrzeby przychodni oraz szpitali.
W ramach projektu stworzyliśmy moduł administracyjny do zarządzania ustawieniami oraz uprawnieniami systemu Medicom.
Pozwoliło to na znaczne ułatwienie oraz usprawnienie pracy w zakresie zarządzania kwestiami administracyjnymi placówek medycznych.
Rzeźnicza 28-31, p.3
50-130 Wrocław
NIP: 754-281-41-16
REGON: 160141920
8.00 – 18.00
Tel. (+48) 500-26-36-39
E-mail: biuro@lobosolutions.pl